barový catering

Proč byste měli chodit do baru, když bar může přijet za vámi?

Jak to funguje?

1. DOMLUVÍME TERMÍN

Dejte mi vědět dostatečně v předstihu. Čím dřív se ozvete, tím je větší šance, že budu mít čas.

2. PŘIJEDU PO CELÉ ČR

A přivezu mobilní cocktail bar, skleničky, ozdoby, suroviny, hooodně ledu a dobrou náladu:-) Nemusíte se o nic starat. Všechno si zajistím sám.

3. PÁRTY MŮŽE ZAČÍT

Hrozně mě to baví a jde to i vidět. Přímo před zraky hostů připravuji jejich oblíbené drinky. Při práci používám různé triky s lahvemi takže o zábavu bude postaráno.

Kam nejčastěji jezdím?

Svatby

Většinu sobot od května do října trávím právě na těchto skvělých akcích. Koktejly na Vaší svatbě zabaví hosty a uvolní atmosféru.

Oslavy

Slavíte jubileum? Nebo někdo z vaší rodiny? Občas bývám na těchto akcích jako překvapení pro oslavence. A co by to bylo za oslavu bez pořádných drinků?

Firemní akce

Firemní večírky, teambuilding, vánoční večírky, veletrhy, kolaudace prodejen... prostě všude, kde chcete udělat dobrý dojem na zákazníky nebo zaměstnance.

Cenové balíčky

50 drinků

50 koktejlů dle vlastního výběru

Práce profesionálního barmana

Mobilní bar vč. vybavení

Barmanská show – 5 min

7.500 Kč

100 drinků

100 koktejlů dle vlastního výběru

Práce profesionálního barmana

Mobilní bar vč. vybavení

Barmanská show – 10 min

11.000 Kč

150 drinků

150 koktejlů dle vlastního výběru

Práce profesionálního barmana

Mobilní bar vč. vybavení

Barmanská show – 10 min

soutěž pro vaše hosty

16.500 Kč

200 drinků

200 koktejlů dle vlastního výběru

Práce profesionálního barmana

Mobilní bar vč. vybavení

Barmanská show – 10 min

soutěž pro vaše hosty

Fire show

22.000 Kč

Co se mým zákazníkům nejčastěji honí hlavou?

U  mě si vyberou i nejnáročnější zákazníci. Ve stálé nabídce mám 13 druhů drinků. Pokud chcete upravit nabídku drinků, samozřejmě menu přizpůsobím Vašemu výběru. Ale všechny drinky které dělám na akcích vč. receptur a video-návodů najdete zde.

To je otázka, na kterou není jednoduché odpovědět. Většinou je to podle počtu hostů. 

např. máte 50 hostů, tak optimální řešení je 2 – 3 drinky na osobu.

Kompletní vybavení baru, moje práce, suroviny, ozdoby, brčka, zapůjčení sklenic…. DPH 🙂 Jediné co se platí zvlášť jsou náklady na dopravu.

Pro tyto případy mám samozřejmě rezervu. Během večera se dá počet drinků upravit podle Vašich potřeb. Umím namíchat i 500 drinků za večer, takže žádné obavy. 

Čas pro Vaši akci mám neomezený. Jednoduše řeknete v kolik chcete začít, a v kolik skončit. Nemám pevnou pracovní dobu a vždycky se přizpůsobím Vašemu programu.

Na Vaši akci přijedu nejpozději hodinu před tím, než budete chtít otevřít bar.

Nemusíte opravdu nic shánět, ani zajišťovat. Mám vše co bude potřeba. Dovezu si mobilní bar, zboží, skleničky, brčka, ozdoby, a také hodně ledu. 🙂 Stačí vybrat místo a to je celá vaše starost.

Na akce vozím zpravidla 200 ks čistých skleniček, takže nemusíme řešit umývání. Během večera si sklo průběžně sbírám.

Mám to tak, že když si u mě rezervujete termín, tak už ostatním říkám že mám obsazeno. Proto si předem beru zálohu 2000 Kč.  

Mám docela úsporné auto takže zvládám 6 Kč/km. 

Jednoduše počet km z Uherského Hradiště * 6 Kč

 

Bar má rozměry 1,5m. Když mi uděláte prostor 2m x 1,5m tak to bohatě stačí.

Platba probíhá vždy na místě v den konání akce podle skutečné spotřeby drinků. Můžete platit v hotovosti, nebo kartou přes platební terminál.

Ano pokud jste firma a pořádáte teambuilding, event nebo firemní večírek. Splatnost faktury je 7 dní.


Zjistěte jestli mám volný termín.

kontaktní údaje

© 2022 TOPBAR.cz. tel.: 773 166 366 | e-mail: info@topbar.cz